środa, 9 marca 2016

Orzeczenie zgodne z prawem

Po długiej przerwie wracam w nowym roku. Wracam nastawiony na walkę z system i tutaj nowości nie ma. Dużo się wydarzyło podczas mojej internetowej nieobecności. Mam nadzieję, że Ci którzy śledzili mojego bloga, będą to robić nadal. Liczę także, że do czytelników LOP'u dołączy grono nowych ludzi (chciałem użyć słowa rzesza, jednak obecna władza mogłaby mieć argument do likwidacji tej strony). Dziś ważny dzień dla polskiej polityki. Myślę, że właśnie w dniu dzisiejszym spór o Trybunał powinien zostać zakończony. Owy Trybunał orzekł niezgodność ustawy o TK z Konstytucją. Ja się zagłębiać w treść tego orzeczenia nie mam zamiaru. Wszystkie media będą informować o tym przez najbliższe kilka dni więc to nie ma sensu. Bardziej chodzi mi o sens tego wydarzenia. Ja wiem, że obecna władza będzie kwestionować to orzeczenie jak tylko się da. Zresztą reakcja Beaty Szydło była natychmiastowa i jak można się było spodziewać, bardzo przeciwna. Jednak tutaj nie ma nad czym dyskutować. Żyjemy w państwie prawa a nad tym prawem czuwa właśnie TK. Jeżeli TK kwestionuje ustawę to jest to wyrok święty. Skoro władza przeciwstawia się prawu to od tego momentu jesteśmy świadkami rozwoju totalitaryzmu w Polsce. Takie postępowanie daje obywatelom do zrozumienia, że prawa szanować nie muszą. Po co mają to robić, skoro nawet najważniejsi w państwie jawnie dopuszczają się zdeptania kodeksu postępowania? Bardzo proszę nie utożsamiać mnie z KOD'em. To dla mnie organizacja, która powstała na zlecenie opozycji i nie chce być utożsamiany z tymi ludźmi. Co do Komisji Weneckiej. Tutaj uważam, że absurdem jest wysłuchiwanie opinii ludzi spoza Polski. Nie dajmy sobie wmówić, że Polacy są tak beznadziejni, że nie potrafią załatwić swoich wewnętrznych spraw. To swojego rodzaju podważanie suwerenności RP. Unia winna zająć się gospodarką i problemem imigrantów, a nie tym co dzieje się w naszym kraju! Za mało mówimy o rozwoju i technologii, a za dużo głupot zaprząta głowy polityków i redaktorów komercyjnych mediów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Młody, energiczny student z własnym i często kontrowersyjnym zdaniem. Idealista, ale też człowiek wrażliwy, z jednej strony kochający zwierzęta z drugiej pasjonujący się technologią i rozwojem świata.