wtorek, 21 lutego 2017

Bitcoin szaleje, HYIP płaci

    Kurs Bitcoina idzie w górę jak szalony. W ciągu ostatnich dni doświadczamy dobicia jego wartości do prawie 4500PLN. Wydaje się, że jesteśmy świadkami bańki spekulacyjnej, która już niedługo może zostać rozbita. Kurs wtedy spadnie natychmiastowo, pewnie o jakieś 30%. Potem nastąpi korekta i stabilizacja, oraz ponowny wzrost. Nie musimy się jednak obawiać, że stracimy wiele. Zbyt duża ilość ludzi na świecie pracuje Bitcoinem. Jego wartość wraz z upowszechnieniem będzie stale wzrastać. Już niedługo stanie się on uznawanym środkiem płatniczym w Japonii. To silna gospodarka, która entuzjastycznie przyjmuje najnowsze technologie. Jeśli ktoś raz zaczyna interesować się zarabianiem w internecie, pozostaje w tym temacie na dłużej, jeśli nie na zawsze. Zagłębiając się w temat dowiadujemy się, ile możliwości zarabiania daje nam ta kryptowaluta. Liczne giełdy, działające 24h codziennie, system inwestycyjne HYIP wysokiego ryzyka, Revshare, czyli oglądanie reklam, faucety, loterie etc. Samo posiadanie Bitcoina pozwala nam już w jakimś stopniu zarabiać, gdyż jego wartość z dnia na dzień zwiększa się. Wyobraźcie sobie, jak bogaci są ludzie, którzy nawet dla zabawy zdecydowali się na zakup BTC w 2009 roku, kiedy jego wartość wynosiła śmiesznie niski 1$. Na ten moment 1BTC wart jest juz 1100$. Przy użyciu banalnych obliczeń łatwo możemy ustalić, że posiadacz 1000BTC jest dziś milionerem (szkoda, że nie mogę cofnąć się w czasie i całe pieniądze zainwestować w BTC). Dziś sam fakt obrotu i zainteresowania kryptowalutami zwiększa ich wartość. Najbogatsi ludzie świata, spekulują, że w ciągu najbliższych lat jego wartość może osiągnąć niebotyczne wyniki. Najśmielsi jak Bill Gates zwiastują wzrost do 1mln $ za 1 BTC. Czy tak będzie, okażę się. Dziś jednak wiele światowych wydarzeń sprzyja Bitcoinowi, a rynek kryptowalut przyjmuje to z ogromnym entuzjazmem.

    Jeśli chodzi o mnie, to przerabiałem już parę możliwości zarobku BTC. W tym momencie wybrałem ten najpopularniejszy i najgłośniejszy, czyli HYIP. To nic innego jak systemy wysokiego ryzyka. Najprościej w świecie inwestujemy swoje Bitcoiny w dany system (osobiście na dziś polecam świetnie zapowiadający się TradeBTC), który zwraca nam codzienną procentową wartość inwestowanej kwoty. Jeśli zainwestujesz 100zł w przeliczeniu na BTC, to dziennie zyskamy (w przypadku systemu wybranego przeze mnie) 2,5% tej kwoty. Taki plan zwykle działa przez jakiś okres czasu. Mój plan trwa 60 dni i daje mi zwrot 150% zainwestowanej kwoty. Jasne, istnieją setki różnych planów i systemów HYIP, poprzez które możemy zarabiać znacznie mniej oraz więcej. To kwestia indywidualna, jaki system wybierzemy. W tle większość takich programów inwestuje nasze pieniądze na giełdach, zajmuje się produkcją różnego rodzaju surowców (olej palmowy, kawa, śmieci i granulaty) za nasze pieniądze i sprzedaży ich by zyskać na zwrot na wypłaty obiecanych procentów. Głównie jednak cały plan opiera się na schemacie PONZI. Cóż, są to plany wysokiego ryzyka, dlatego inwestycje powinny opierać się NA PIENIĄDZACH, KTÓRE MOŻEMY STRACIĆ BEZ WIELKIEGO BÓLU. Tak dokładnie! Ja zainwestowałem 100zł jakiś czas temu. Moje 100zł wypracowało kolejne 100zł, które wypłaciłem i w całej tej zabawie właściwie jestem na zero. W internecie trzeba działać tak, by to pieniądz robił pieniądz. Inaczej to będzie dla nas tylko źródło ogromnego stresu, a nie zabawa połączona z zarobkiem. Zachęcam Was czytelnicy do inwestycji na TradeBTC, gdyż jest to plan stosunkowo młody, z wielką perspektywą na działanie w dłuższym terminie. Trade wypłaca pieniądze tylko w dni robocze, plany są długie a wypłaty to ~2,5% dziennie. Odsyłam przy pomocą tego linku to rejestracji TradeBTC lub poprzez kliknięcie reklamy obecnej na blogu. Przedstawiam dowód wypłaty. Kwoty małe, ale też wiele nie wpłacałem, ponieważ zajmuje się też innymi planami.


2 komentarze:

  1. Chyba jednak ten rodzaj inwestowania wiąże się ze zbyt dużym ryzykiem, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to nadal czarna magia :) i duże ryzyko :/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Młody, energiczny student z własnym i często kontrowersyjnym zdaniem. Idealista, ale też człowiek wrażliwy, z jednej strony kochający zwierzęta z drugiej pasjonujący się technologią i rozwojem świata.