środa, 20 maja 2015

Manipulacja telewizyjna

    Nie ukrywam, jestem fanem programu "Kuba Wojewódzki Show". Od lat staram się oglądać wszystkie odcinki. Mojej uwadze nie uszły także popularne spotkania Króla TVN'u z politykami. Wszystkie programy odbywały się standardowo. Kuba starał się atakować i odsłonić słabości swoich gości. Nie można zaprzeczyć- ma facet talent do tego. Przez tyle lat nabrał też wprawy. Jednak, niektórzy goście okazują się równie charakterni i nie pozostają dłużni prowadzącemu. Zwykle jest dużo śmiechu i inteligentych docinków. Widać to było szczególnie w odcinkach z Januszem Korwin-Mikke, oraz z Pawłem Kukizem. Jako fana tego programu zdziwiła mnie bardzo jedna rzecz. Nie ukrywam nie było to pozytywne zaskoczenie. Oglądając przypadkiem (nie często mi się to przytrafia) wieczorne "Fakty" dnia 19.05.2015, na sam koniec usłyszałem zapowiedź programu "Kuba Wojewódzki", w którym gościem będzie prezydent i kandydat do reelekcji Bronisław Komorowski. Nigdy wcześniej nie widziałem takiej zapowiedzi. Ale, że "Faktów" nie oglądam za często, to popytałem bardziej wytrwałych widzów TVN. Ich odpowiedzi upewniły mnie tylko w przekonaniach, że stacja ta, dopuszcza się obrzydliwej manipulacji. Zachowanie Kuby w programie także było inne niż zwykle. Używając satyry nie stworzył obrazu złego prezydenta, odwrotnie. W całym programie Bronisław Komorwski był kreowany na postać przyjazną młodym, wesołą i otwartą. Już dziś słyszałem głosy, że świetnie sobie tam poradził. Dodatkowo Król TVN'u jawnie wyraził swoją negatywną opinię na temat kontrkandydatka Pana Prezydenta. Cały ten program był ewidentnym przykładem stronniczości TVN'u i elementem kampanii prezydenckiej Bronisława Komorowskiego. Wystąpienie miało pociągnąć za sobą młodych, przekonać ich jak toPrezydent nas młodych kocha i nam pomoże. Drodzy czytelnicy i myślący obywatele. Apeluję o większy dystans do tego co pokazują nasze "ledowe pudła". Manipulacja sięga zenitu nie dajmy się omamić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Młody, energiczny student z własnym i często kontrowersyjnym zdaniem. Idealista, ale też człowiek wrażliwy, z jednej strony kochający zwierzęta z drugiej pasjonujący się technologią i rozwojem świata.